Klantenservice

Het Siert Haar biedt exclusieve haarspelden van edel materiaal. Onze collectie omvat elastieken, haarbanden, haarcliqs, haarklemmen, patentspelden, schuifspelden en meer. Onze spelden zijn geschikt voor dagelijks gebruik en speciale gelegenheden. Voor onze complete spelden collectie klik hier.

Onze collectie is verkrijgbaar via www.hetsierthaar.nl en diverse concept stores. Voor een actueel overzicht kijk je bij verkooppunten.

Wij verkopen spelden van diverse merken, waaronder Lemper en PinkPewter. Onze spelden zijn vervaardigd uit materialen zoals metaal, kunststof, Swarovski kristal, stof, elastiek, zirkonia en meer. Elegantie en stijl, vakmanschap en kwaliteit, service en innovatie, daar geven wij om. Wij helpen je graag mocht je vragen hebben over een product of niet tevreden zijn met je aankoop. Mail ons naar contact@hetsierthaar.nl of bel ons op + 31 6 1515 3552 of +31 6 2180 4516. Je kunt ons bereiken op woensdag en vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur.

Je kunt shoppen op soort en stijl met behulp van de menubalk aan de rechterkant van de shop. Klik op de productafbeelding om naar de pagina met productdetails te gaan voor specifieke informatie.

Let op: prijzen worden vermeld in euro’s, inclusief 21% BTW, exclusief verzendkosten.

  • Om een product in je winkelmand te leggen, selecteer je het product en klik je op ‘In winkelmand’.
  • Klik op het winkelmand icoontje rechts bovenin om de producten in je winkelmand te bekijken. Om producten uit je winkelmand te verwijderen klik je op het x teken helemaal links.
  • Klik op ‘Doorgaan naar afrekenen’ als je wilt afrekenen.
  • Rond je bestelling af. Vul je factuuradres en – indien afwijkend – het verzendadres in.  
  • Is het door jou bestelde product op dat moment niet op voorraad of moet de beschikbaarheid worden bevestigd, dan sturen wij je hierover een e-mail.
  • Betaling is mogelijk via iDeal. Alle gevoelige informatie die je aanlevert wordt verwerkt via de Secure Socket Layer (SSL) technologie, die je informatie versleutelt voordat deze naar ons wordt gestuurd. Zo wordt de informatie beschermd tegen ongeautoriseerd gebruik.
  • Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail dat wij de bestelling hebben ontvangen. Dit betekent echter nog niet dat de bestelling door ons in behandeling is genomen. Zodra je betaling is goedgekeurd, het bezorg adres is geverifieerd en het product op voorraad is, wordt je bestelling goedgekeurd en het product verzonden.

Lees onze algemene voorwaarden voordat je een bestelling plaatst.

Is je bestelling een cadeau? Geeft dit aan in het opmerkingenveld op de bestelpagina. Onze verpakking heeft de uitstraling van een luxe cadeau. We doen er ook graag een kaartje bij met je cadeaubericht. Dit doen we als gratis service.

Zijn er bij je bestelling cadeaus die naar verschillende adressen verzonden moeten worden. Plaats in dit geval voor elk adres een aparte bestelling.

Het Siert Haar levert momenteel alleen in Nederland. Wij leveren via PostNL. PostNL bezorgt van maandag t/m zaterdag (niet op zondagen en Nationale feestdagen).

Je kunt het pakket volgen met behulp van de track and trace code, die je per e-mail krijgt nadat je pakket is verzonden.

De bestelling kan alleen worden geannuleerd als Het Siert Haar de bestelling nog niet heeft verzonden. Als de bestelling is verzonden, kan deze niet meer worden geannuleerd. De bestelling kan dan alleen nog worden geretourneerd of worden geruild. Indien je wilt annuleren, dien je een e-mail te sturen naar contact@hetsierthaar.nl.

Het Siert haar hoopt dat je helemaal tevreden bent met de bij ons aangeschafte producten. Mocht het toch een keer mis gaan, dan hanteren wij het volgende beleid:

Binnen 30 dagen na ontvangst kun je producten zonder opgaaf van reden retourneren. Wij betalen het aankoopbedrag, met uitzondering van de verzendkosten, terug. De kosten en risico voor retourzendingen zijn voor rekening van de koper.

Je kan alleen producten ruilen/retourneren die niet gebruikt en niet beschadigd zijn. Gebruikte en beschadigde producten accepteren wij niet als retour. Wij verzoeken je om de originele verpakking waarin je het product hebt ontvangen te gebruiken.

Het retourneren van artikelen werkt als volgt:

  1. Stuur een e-mail naar contact@hetsierthaar.nl (binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling)
  2. Vermeld in de e-mail het ordernummer.
  3. Verpak het onbeschadigde product (bij voorkeur in originele verpakking) dusdanig dat beschadiging bij terugsturen wordt vermeden.
  4. Sluit het ingevulde herroepingsformulier bij, zodat wij jou als afzender kunnen herkennen.
  5. Stuur het product binnen 14 dagen terug nadat je het retour hebt gemeld.
  6. Ons retouradres is: Het Siert Haar, Produktieweg 5, 3401 MG IJsselstein

Terugbetaling bij retourneren

Wij betalen het door jou betaalde aankoopbedrag terug, met uitzondering van de oorspronkelijke verzendkosten en de retourkosten. Wij doen de terugbetaling in principe op dezelfde dag dat wij de geretourneerde producten ontvangen en uiterlijk binnen 10 dagen.

Voor het terugbetalen gebruiken wij hetzelfde betaalmiddel dat je hebt gebruikt om je bestelling te betalen. Behalve wanneer we in overleg kiezen voor een andere betaalmethode.

Ruilen

Wil je een product ruilen, bel of mail ons dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen. De kosten en risico voor het retour zenden zijn voor de koper. Het opnieuw sturen van een product nemen wij voor onze rekening.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch kan het gebeuren dat er een bestelling wordt beschadigd tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging, op voorwaarde dat het product naar Het Siert Haar wordt teruggezonden (samen met het originele aankoopbewijs of dat van onze wederverkoper). Deze garantie dekt niet de schade die het resultaat is van een ongeluk, slecht gebruik, normale slijtage of diefstal. Wij streven altijd naar een directe oplossing van reële klachten. Neem contact met ons op door te mailen naar contact@hetsierthaar.nl,

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@hetsierthaar.nl.



 

Persoonsgegevens

Wij behandelen je persoonlijke gegevens vertrouwelijk en verkopen of verhuren deze niet.

Om je te registreren bij Het Siert Haar hebben we je naam en e-mailadres nodig. Om je online bestelling te kunnen verwerken hebben we je factuuradres, verzendadres en betaalgegevens nodig. Indien nodig worden deze gegevens gedeeld met een betaalpartner om je bestelling te controleren.

Mochten wij bij de reguliere controle iets afwijkends of verdachts met betrekking tot de bestelling opmerken, dan nemen wij per e-mail contact met je op om de informatie te controleren. Dit doen wij voor je eigen veiligheid en bescherming.

Product/Verpakking

Wij adviseren je om voorzichtig om te gaan met het product en alle verpakkingsmaterialen die bij een bestelling worden verzonden. Houd onze producten en materialen uit de buurt van kinderen en dieren, om verstikkingsgevaar te vermijden. Houd deze bovendien uit de buurt van vuur, omdat de verpakking brandbaar kan zijn. Het Siert Haar kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor schade of ongelukken die veroorzaakt worden door het product en/of verpakkingsmateriaal.

Het Siert Haar behoudt zich het recht voor om dit beleid te wijzigen. Bezoek deze pagina regelmatig zodat je van eventuele wijzigingen op de hoogte bent. Je gaat akkoord met deze wijzigingen, wanneer je de website blijft bezoeken.